Sunt Mihaela Ionescu, expert în organizare și planificare de business și sunt aici să te ajut să simplifici modul în care funcționează afacerea ta.

Să gestionezi o afacere poate fi copleșitor. Chestii administrative, contabilitate, documente, proceduri, angajați și clienți, toate sunt importante și toate sunt urgente. Îți sună cunoscut?

Organizarea și planificarea sunt elemente cheie pentru succesul unui business. Te ajută să simplifici lucrurile, să ai predictibilitate și să câștigi timp. Iar timpul este foarte important în business. Și pentru tine și pentru clienții tăi. Clienții nu așteaptă, vor alege întotdeauna furnizorul cel mai rapid.

Și sigur faci și tu asta. Sunt sigură că ai ales să nu mai mergi la un anumit restaurant pentru că durează prea mult comandă sau că ai evitat să comanzi online de la un shop care livrează foarte greu.

Ca în orice domeniu al vieții, ca lucrurile să funcționeze bine la exterior, trebuie să fie bine și la interior.

Cu o experiență de peste 16 ani în organizare și planificare de business, sunt antrenată să găsesc soluții de pentru a simplifica chiar și cele mai complicate procese.

Te aștept să vorbim despre provocările tale și să facem împreună lumina în business-ul tău.

Apelează la mine dacă afacerea ta are nevoie de:
 
    • Organizare spatiu fizic

    • Declutter si arhivare

  •  
    • Organizare sisteme si produse digitale

    • Evaluare si eficientizare fluxuri de lucru

    • Analiza necesitate creare si implementare proceduri de lucru

    • Planificare strategie de business

    • Coaching si consiliere in time management si productivitate

    • Traininguri time management si productivitate pentru angajati / antreprenori

    • Creare si implementare sisteme de evaluare a performantei 

    • Sesiuni de coaching Inspire for performance pentru angajati / antreprenori

  •  
  •  
  • Prin serviciile oferite, beneficiezi de:

  • Analiză
  • Design
  • Comunicare
  • Suport în implementare